Podróżne etui na herbaciane akcesoria

Niedawno zachwalałam popijanie herbaty na łonie natury. Pokazałam również tymczasowy pokrowiec na gaiwan, w postaci etui od aparatu fotograficznego. Jednak wybierając się na małą wycieczkę zazwyczaj pakujemy jakiś podstawowy sprzęt foto i robi się problem. Kupić drugi pokrowiec? Bez sensu. Kupić w sklepie oryginalny zestaw podróżny do herbaty? Można, ale nie trzeba. Lepiej zrobić samemu specjalne etui na herbaciane akcesoria.

Podróżne etui na herbaciane akcesoria

Co jest potrzebne? Przede wszystkim usztywniony pojemnik. Ja wykorzystałam tekturowo-metalową puszkę po kawie, z plastikową przykrywką. Trzeba dobrać puszkę o odpowiedniej średnicy, na wysokość można ją odpowiednio przyciąć.
Reszta zależy już od naszej pomysłowości i posiadanych materiałów.

Podróżne etui na herbaciane akcesoria

Moje etui okleiłam (i obszyłam) filcem, natomiast wnętrze wymościłam gąbką. Użyłam do tego ogólnie dostępnych ściereczek z gąbki, w każdym markecie do dostania. Poza wyklejeniem ścianek zrobiłam też dwie przekładki, dobrze jest solidnie zabezpieczyć naczynka, zwłaszcza jak jeździ się rowerem.

Podróżne etui na herbaciane akcesoria

Całość zamykana jest sznureczkiem na guzik. Początkowo chciałam zastosować rzep, doszłam jednak do wniosku, że tak jest łatwiej, a przy okazji mam dodatkowy element dekoracyjny.

Podróżne etui na herbaciane akcesoria

W tak przygotowanym pojemniku gaiwan, czarki czy inne małe naczynia do herbaty, są całkowicie bezpieczne. Można ruszać w drogę. :)
Taaaak… można jeśli ma się dopasowany do etui gaiwan z czarką. Mój uległ zniszczeniu, teraz muszę dopasować coś innego. Albo będzie to coś kupionego, albo… spróbuję sama ulepić?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak smakuje Aromatyczne Mango?

Dietetyczne mini serniczki w kokilkach